Najważniejsze informacje dotyczące rekrutacji elektronicznej [Vulcan] w Zespole Szkół Nr2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie.

  1. Nabór na rok szkolny 2025-2026 do naszej szkoły odbywa się za pomocą systemu naboru elektronicznego Vulcan.
  2. Termin złożenia wniosku osobiście lub podpisane przez profil zaufany od dnia 19 maja 2025 godz.8.00 do dnia 25-06-2025 godz. 15.00 [polecamy to zrobić wcześniej].
  3. Nabór dla zawodu technik hotelarstwa z przygotowaniem wojskowym jest poprzedzony testem próby sprawności fizycznej- terminy: 16 czerwca 2025 godz. 9.00, dodatkowy 18 czerwca 2025 godz. 9.00]
  4. Do klasy w zawodzie technik hotelarstwa z przygotowaniem wojskowym [OPW] wnioski mogą składać tylko osoby z obywatelstwem polskim.
  5. Rejestracja i złożenie wniosków odbywa się pod adresem: https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/access_locked.xhtml
  6. Każdy z uczniów uczęszczający do szkoły podstawowej otrzymuje WYŁĄCZNIE w swojej szkole login i hasło.
  7. Następnie uczeń loguje się pod wyżej wskazanym adresem wybierając sposób złożenia wniosku [na początku]- osobiście lub elektronicznie [z podpisem profilem zaufanym].
  8. Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól w formularzu- gdzie wybiera się szkoły, trzeba wydrukować wniosek i przynieść do sekretariatu do naszej szkoły jeśli oczywiście nasza szkoła jest na pierwszym miejscu [tylko do szkoły pierwszego wyboru nosi się podanie-przy wybraniu składanie wniosku osobiście].
  9. Przy wyborze wniosku elektronicznego z profilem zaufanym trzeba koniecznie dokończyć wypełnianie formularza i zakończenie poprawne w przeciwnym wypadku wniosek nie pojawi się w systemie naboru elektronicznego [uczeń nie będzie w naborze], wtedy przy nie dokończonym wniosku uczeń nawet nie będzie mógł złożyć podania osobiście, aby się upewnić że wniosek dotarł z podpisem profilem zaufanym można zadzwonić do naszej szkoły lub sprawdzić na swoim koncie.

 tel 82-57630-65. Zaznaczamy że podpis profilem zaufanym nie leży w naszej gestii.

  1. Pełna oferta naszej szkoły znajduje się na stronie: http://zs2krasnystaw.edu.pl/index.php
  2. Pomoc w rekrutacji można uzyskać w sekretariacie, polecamy szkoły macierzyste podstawowe- tam wychowawca-informatyk ma obowiązek pomóc w wypełnieniu wniosku itp.
  3. W wyjątkowych wypadkach gdzie uczeń nie jest objęty system naboru elektronicznego [np. przeprowadzka z zagranicy, inne] uczeń zakłada konto samodzielnie pod wyżej wymienionym adres, oferujemy w miarę możliwości po uzgodnieniu terminu pomoc.
  4. Wszelkie terminy są podane na stronie: https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/schedule.xhtml
  5. Po poprawnym złożeniu wniosku w ciągu kilku dni uczeń logując się powinien zobaczyć komunikat zaakceptowane- w przeciwnym wypadku prosimy o kontakt, z tego też powodu prosimy o dokładne wpisywanie danych [niezbędny aktywny numer telefonu rodzica].
  6. Poniżej podajemy najważniejsze terminy w rekrutacji [są one dostępne po zalogowaniu na koncie kandydata]:

A] złożenia wniosku osobiście lub podpisane przez profil zaufany od dnia 19 maja 2025 godz.8.00 do dnia 25-06-2025 godz. 15.00

B] test sprawności fizycznej [wyłącznie dla zawodu technik hotelarz -Oddział Przygotowania Wojskowego]- terminy: 16 czerwca 2025 godz. 9.00, dodatkowy 18 czerwca 2025 godz. 9.00],

C] Publikacja list zakwalifikowanych do przyjęcia. (Zapoznanie się z wynikami naboru.) - 15.07.2025 godz.08:00,

D] Potwierdzenie woli podjęcia nauki poprzez dostarczenie oryginałów świadectwa i zaświadczenia o wynikach egzaminu szkoły podstawowej- najpóźniej do 18-07-2025 godz. 12.00 [najlepiej wcześniej].

E]Publikacja list przyjętych oraz list wolnych miejsc- 21.07.2025 godz.08:00