Najważniejsze informacje dotyczące rekrutacji elektronicznej [Vulcan] w Zespole Szkół Nr2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie.
- Nabór na rok szkolny 2025-2026 do naszej szkoły odbywa się za pomocą systemu naboru elektronicznego Vulcan.
- Termin złożenia wniosku osobiście lub podpisane przez profil zaufany od dnia 19 maja 2025 godz.8.00 do dnia 25-06-2025 godz. 15.00 [polecamy to zrobić wcześniej].
- Nabór dla zawodu technik hotelarstwa z przygotowaniem wojskowym jest poprzedzony testem próby sprawności fizycznej- terminy: 16 czerwca 2025 godz. 9.00, dodatkowy 18 czerwca 2025 godz. 9.00]
- Do klasy w zawodzie technik hotelarstwa z przygotowaniem wojskowym [OPW] wnioski mogą składać tylko osoby z obywatelstwem polskim.
- Rejestracja i złożenie wniosków odbywa się pod adresem: https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/access_locked.xhtml
- Każdy z uczniów uczęszczający do szkoły podstawowej otrzymuje WYŁĄCZNIE w swojej szkole login i hasło.
- Następnie uczeń loguje się pod wyżej wskazanym adresem wybierając sposób złożenia wniosku [na początku]- osobiście lub elektronicznie [z podpisem profilem zaufanym].
- Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól w formularzu- gdzie wybiera się szkoły, trzeba wydrukować wniosek i przynieść do sekretariatu do naszej szkoły jeśli oczywiście nasza szkoła jest na pierwszym miejscu [tylko do szkoły pierwszego wyboru nosi się podanie-przy wybraniu składanie wniosku osobiście].
- Przy wyborze wniosku elektronicznego z profilem zaufanym trzeba koniecznie dokończyć wypełnianie formularza i zakończenie poprawne w przeciwnym wypadku wniosek nie pojawi się w systemie naboru elektronicznego [uczeń nie będzie w naborze], wtedy przy nie dokończonym wniosku uczeń nawet nie będzie mógł złożyć podania osobiście, aby się upewnić że wniosek dotarł z podpisem profilem zaufanym można zadzwonić do naszej szkoły lub sprawdzić na swoim koncie.
tel 82-57630-65. Zaznaczamy że podpis profilem zaufanym nie leży w naszej gestii.
- Pełna oferta naszej szkoły znajduje się na stronie: http://zs2krasnystaw.edu.pl/index.php
- Pomoc w rekrutacji można uzyskać w sekretariacie, polecamy szkoły macierzyste podstawowe- tam wychowawca-informatyk ma obowiązek pomóc w wypełnieniu wniosku itp.
- W wyjątkowych wypadkach gdzie uczeń nie jest objęty system naboru elektronicznego [np. przeprowadzka z zagranicy, inne] uczeń zakłada konto samodzielnie pod wyżej wymienionym adres, oferujemy w miarę możliwości po uzgodnieniu terminu pomoc.
- Wszelkie terminy są podane na stronie: https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/schedule.xhtml
- Po poprawnym złożeniu wniosku w ciągu kilku dni uczeń logując się powinien zobaczyć komunikat zaakceptowane- w przeciwnym wypadku prosimy o kontakt, z tego też powodu prosimy o dokładne wpisywanie danych [niezbędny aktywny numer telefonu rodzica].
- Poniżej podajemy najważniejsze terminy w rekrutacji [są one dostępne po zalogowaniu na koncie kandydata]:
A] złożenia wniosku osobiście lub podpisane przez profil zaufany od dnia 19 maja 2025 godz.8.00 do dnia 25-06-2025 godz. 15.00
B] test sprawności fizycznej [wyłącznie dla zawodu technik hotelarz -Oddział Przygotowania Wojskowego]- terminy: 16 czerwca 2025 godz. 9.00, dodatkowy 18 czerwca 2025 godz. 9.00],
C] Publikacja list zakwalifikowanych do przyjęcia. (Zapoznanie się z wynikami naboru.) - 15.07.2025 godz.08:00,
D] Potwierdzenie woli podjęcia nauki poprzez dostarczenie oryginałów świadectwa i zaświadczenia o wynikach egzaminu szkoły podstawowej- najpóźniej do 18-07-2025 godz. 12.00 [najlepiej wcześniej].
E]Publikacja list przyjętych oraz list wolnych miejsc- 21.07.2025 godz.08:00